TRAFİK CEZASI İTİRAZ DİLEKÇESİ 2025
TRAFİK CEZASI İTİRAZ DİLEKÇESİ 2025
Trafik cezası itiraz dilekçesi 2025 ‘ü sizlerle paylaşıyoruz. Öncelikle bir takım sorularınızı yanıtlayıp daha sonra dilekçe örneğini, yazımızın devamında paylaşacağız. Ancak trafik cezasına itiraz ve ehliyete el koyma durumlarında bir avukat ile birlikte hareket etmenizi tavsiye ederiz.
Trafik cezasına nasıl itiraz edebilirim?
Trafik cezasına trafik cezası itiraz dilekçesi ile Sulh Ceza Hakimliği’ne verilmek üzere, bulunduğunuz yer adliyesinden Ceza Mahkemeleri Ön Büro üzerinden itiraz edebilirsiniz. Dilerseniz avukatınıza vekalet vererek de itiraz edebilirsiniz. Ek olarak e-imza ile uyap vatandaş sistemi üzerinden de itiraz yapmak mümkün.
Trafik Cezasına İtiraz Süresi Kaç Gündür ?
Kabahatler Kanunu’nun 27. Maddesi “İdarî para cezası ve mülkiyetin kamuya geçirilmesine ilişkin idarî yaptırım kararına karşı, kararın tebliği veya tefhimi tarihinden itibaren en geç onbeş gün içinde, sulh ceza mahkemesine başvurulabilir” şeklindedir. Dolayısıyla 15 gün içerisinde itiraz yapılmalıdır. Sulh Ceza Mahkemeleri’ne yapılmalıdır.
Trafik cezasına e devletten itiraz edilir mi?
Trafik cezasına e-devletten de e-imzanız olması halinde, uyap vatandaş kısmından itiraz etmeniz mümkündür. Ancak e-imzasız şekilde itiraz yapılamamaktadır.
Hangi durumlarda trafik cezasına itiraz edilir?
Trafik cezasının hukuka aykırı olarak düzenlendiğini düşündüğünüz her durumda itiraz edebilirsiniz. Bu sebeple trafik cezası itiraz dilekçesi örneğini sizlerle paylaşıyoruz.
Trafik cezası iptal olur mu?
Trafik Cezası hukuka aykırı olarak düzenlendiyse, Sulh Ceza Hakimliği cezayı iptal etmesi gerekmektedir..
Trafik cezasına itiraz duruşmalı mı?
Hayır, trafik cezasına itirazlar dosya üzerinden incelenerek karar verilmektedir. Duruşmalı olarak yapılmamaktadır.
Trafik cezasına itiraz mahkeme masrafı ne kadar? Trafik cezasına itiraz ücretli mi?
Trafik cezalarına itiraz ücretsiz bir şekilde yapılabilmektedir. Ancak itirazınızın haksız çıkması halinde yargılama giderlerini ödemek durumunda kalabilirsiniz.
Trafik cezasına itiraz edersek ne olur?
Trafik Cezasına itiraz etmeniz halinde haklı çıkarsanız, cezanın iptaline karar verilecektir. Ancak haksız çıkarsanız mahkeme masraflarını karşılamak zorunda kalırsınız.
Dilekçe Ücreti Nedir ?
Dilekçe ücreti her yıl barolar birliği tarafından yayımlanan asgari ücret tarifesine göre 2025 yılı için 6.000 TL’dir. Dilekçe yazdırmak haricinde telefonla veya whatsappla herhangi bir bilgi verilmeyecektir. Trafik cezası itiraz dilekçesi yazılmasını istiyorsanız bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
TRAFİK CEZASI İTİRAZ DİLEKÇESİ
KONYA NÖBETÇİ SULH CEZA HAKİMLİĞİ’ NE
İTİRAZ EDEN : ……………………………………. (TC: 12345678911)
ADRES : Akabe, Şehir Furkan Doğan Caddesi Adalet Plaza No:13/102 C Blok 1. Kat, 42140 Karatay/Konya
İTİRAZA KONU TUTANAK: T.C. …………… Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği- ……………….. Adlı Polis Memuru Tarafından Tutulan ……/……./2025 Tarihli, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı, …………………TL Toplam Tutarlı Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağı
Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi
TUTANAK TANZİM
TARİHİ : ……/……./2025, SAATİ: …../…..
TUTANAK TEBLİĞ
TARİHİ : ……/……./2025
İTİRAZ KONUSU : T.C. …………… Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği- ……………….. Adlı Polis Memuru Tarafından Tutulan ……/……./2025Tarihli, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı, …………………TL Toplam Tutarlı Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağında yazılı para cezasının İPTALİ talebimizdir.
AÇIKLAMALAR :
Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi
Tarafıma ait 42 …….. …… plaka numaralı araç ile ilgili olarak Karayolları Trafik Kanunu’ nun 47/1-b maddesi gerekçe gösterilerek “kırmızı ışık kuralına uymamak ” iddiasıyla kesilen ekte sunulu, gıyabımda tanzim edilen ……/……./2025 Tarih, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı tutanak tarafımca ……/……./2025 tarihinde tebliğ edilmiştir. (EK-1)
Söz konusu trafik cezasında FAHİŞ BİR HATA SÖZ KONUSUDUR. Ben Konya da ………… çalışıyorum. Ekte SGK hizmet dökümümü ve çalıştığıma dair evrakları sunuyorum. (EK-2) Daha önce…………………..’da ikamet ediyordum. Ancak ………………. yılının ………………. ayında KONYA’YA taşınıp, Konya’da ……….. firmasında çalışmaya başladım. Trafik Kuralı ihlalinin gerçekleştiği iddia edilen ……/……./2025 Tarih’te ARACIMLA BİRLİKTE İKAMETİMİN BULUNDUĞU KONYA’DAYDIM. Hatta aracımla işyerime gittim.
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
( BU BÖLÜME KARARIN NEDEN İPTAL EDİLMESİ GEREKTİĞİNE İLİŞKİN AÇIKLAMALARI YAPABİLİRSİNİZ VE DELİLLERİNİZDEN BAHSEDEBİLİRSİNİZ )
Mahkemeniz dilerse Konya’dan PTS kayıtlarının celbini talep ediyorum. Hakimliğiniz celp ettiğinde, aracımın da o gün Konya’da olduğu ortaya çıkacaktır.
(BU BÖLÜME EMSAL KARARLARI PAYLAŞABİLİRSİNİZ )
Sürücülerin trafik işaret levhalarıyla bilgilendirmelerinin zorunlu olduğuna dair Yargıtay 7. Ceza Dairesi 08.07.2014 T. 2014/2954 E. 2014/14281 K. sy ilamı şu şekildedir :
“I- Olay:
Alaşehir İlçesi Süleyman Demirel Caddesi üzerinde görevlilerce 27.05.2013 tarihinde radar aletiyle yapılan hız kontrolünde saat 14.54 de kabahatli F. A.’nın hız limitini aştığı tespit edilmiş ve hakkında aynı tarihte 525573 seri nolu tutanak ile 343.00TL idari para cezası uygulanmıştır. Kabahatli F. bu idari para cezasının iptali içinaynı gün Alaşehir Sulh Ceza Mahkemesine başvuruda bulunmuştur. Sulh Ceza Mahkemesince, yapılan inceleme sonucunda şeklindeki gerekçeyle başvuru haklı bulunarak idari para cezası tutanağının iptaline karar verilmiştir. Bu karara karşı, Emniyet Genel Müdürlüğünün, mahkemenin gerekçesinin kanuna aykırı olduğuna ilişkin müracaatı üzerine kanun yararına bozma talebinde bulunulmuştur.
II- Kanun Yararına Bozma Talebine İlişkin Uyuşmazlığın Kapsamı:
2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’nda ne de Karayolları Trafik Yönetmeliğinde radarla hız denetimi yapılacak yerlerde, bu denetimin yapıldığına dair ikaz levhası ve işaretleme bulundurulması konusunda herhangi bir hüküm yer almadığı halde gerekçesiyle yönündeki Mahkeme hükmünün kanuna aykırı olduğuna ilişkindir.
III- Hukuksal değerlendirme:
Anayasamızın 2’nci maddesi hükmüne göre Anayasa Mahkemesinin yerleşmiş içtihatlarına göre (örneğin 27.03.1986-E:85/31-K:86/111, 08.11.1991-E:91/9-K:91/36 tarihli ve sayılı kararlar)
Kısaca, hukuk devleti demektir.
Hukuk devleti, hukuka bağlı olan devlet demek olduğuna göre, devletin üç erkinden biri olan yürütme organının da hukuk kurallarıyla bağlı bulunduğu kuşkusuzdur.
Yürütme organı bakımından, idarî faaliyetlerinin belirliliği ve önceden bilinebilirliği zorunludur. Hukuk devletinde idarenin eylem ve işlemlerinin idare edilenler tarafından önceden tahmin edilebilir olması gerekir. İdari işlem ve eylemlerde idare bu yetkisini tüzük ve yönetmelik gibi genel kurallarla düzenlemek ve bu düzenlemelere uymak zorundadır. Buna denir. Keza, yine idarî faaliyetlerin belirliliği ilkesi nedeniyle idarenin, istikrar kazanmış uygulamalarından vazgeçmemesi gerekir.
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Yine hukuk devleti ilkesi, devletin de bir gereğidir. Keza idarenin (Yürütmenin) iyi idare ilkeleriyle bağlı olması da hukuk devletinin bir gereğidir. Nitekimülkemizin de üyesi olduğu Avrupa Konseyinin Bakanlar Komitesinin 20 Haziran 2007 tarihli ve 999 sayılı Bakan Temsilcileri toplantısında, <İYİ İDARE KONUSUNDA ÜYE DEVLETLERE CM/REC(2007)7 SAYILI TAVSİYE KARARI> kabul edilmiştir.
…. **Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
<(1)Trafik kurallarına uyma düzeyini arttırmak, trafik güvenliğini sağlamak ve yol kullanıcılarını bilgilendirip, bilinçlendirmek amacıyla, denetimin karayolunun hangi kesimlerinde, hangi sürelerde yapılacağı ve hangi konularda yoğunlaştırılacağı ve bunlarla ilgili risk bilgileri, neden-sonuç ilişkileri ve denetim sonuçlarının açıklanmasında ulusal ve yerel medya ile diğer iletişim araçlarından azami ölçüde faydalanılır.>
Görüldüğü gibi İçişleri Bakanlığı bu Yönerge hükmüyle amacıyla trafik denetimlerinin;
- Karayolunun hangi kesimlerinde ve hangi sürelerde yapılacağı,
- Hangi konularda yoğunlaştırılacağı,
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Hususlarında ulusal ve yerel medya ile diğer iletişim araçlarından azami ölçüde faydalanılmasını öngörmüştür.
Böylece, İçişleri Bakanlığı tarafından tesis edilmiş olan bir düzenleyici idari işlemle ilişkin bir düzenleme ihdas ettiği görülmektedir.
Sözü edilen bu düzenlemelerin, Avrupa Konseyinin Bakanlar Komitesinin Bakan Temsilcileri toplantısında kabul ettiği yukarıda gün ve sayısı yazılı tavsiye kararının 10. maddesinin 1. ve 2. fıkra hükümlerine uygun bulunmaktadır.
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Yönergenin 3152 sayılı Kanunun 29 uncu maddesi hükmüne göre İçişleri Bakanlığının bağlı kuruluşları olan ve mahsus kanunları uyarınca da bu Bakanlığın sevk ve idaresi altında bulunan genel kolluk kuvvetleri içinde yer alan trafik zabıtasını bağladığı da tartışmasızdır.
Bu açıklamalar ışığında somut olayın değerlendirilmesine gelince:
Yönergenin34/1-ç ve 47 nci maddesi hükümleri karşısında hususunda yol kullanıcılarının bilgilendirilmesi gerektiği kabul edilmelidir. Bu husus aynı zamanda Avrupa Konseyinin Bakanlar Komitesinin Bakan Temsilcileri tarafından kabul edilen tavsiye kararının iyi idare ilkelerinden olarak kabul edilen ilkelerinin de bir gereğidir.
Yönergenin 47 nci maddesi hükmüne göre, idare bu bilgilendirme faaliyetinde”ulusal ve yerel medya ile diğer iletişim araçlarından> azami ölçüde faydalanacaktır. İdarenin ile yükümlü tutulduğu, bu amaçla ile yapılması gerekmektedir. Bu yöntem dışında gerekiyorsa medya ve diğer iletişim araçlarından da yararlanacaktır. Dolayısıyla, bahse konu Yönerge hükmü uyarınca, konularında sürücülerin, her şeyden önce trafik işaret levhalarıyla bilgilendirilmesi zorunludur.
Öncelikle kişilerin can ve mal güvenliğini sağlamak amacıyla yapılması gereken trafik denetimlerini, yol kullanıcılarına ceza vermek amacıyla bilgilendirme yapmadankural ihlali yapmasını beklemek, trafik kurallarının konuluş amacına uygun olmadığı gibi araç sürücülerine tuzak kurulması anlamına gelecektir ki bu durum, çağdaş hukuk devleti ilkeleriyle bağdaşmaz ve kabul edilemez.
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
IV- Sonuç ve karar:
Yukarıda açıklanan nedenlerle Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığının kanun yararına bozma isteği yerinde görülmediğinden REDDİNE”

Fahri trafik müfettişinin yetkisi alanı dışında ceza kesemeyeceğine dair Yargıtay 7. Ceza Dairesi 15.12.2021 T. 2021/29370 E. 2021/17358 K. sayılı ilamı şu şekildedir :
“Dosya kapsamına göre,
1- 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun 6, 22/4 ve 5271 sayılı Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 12. maddeleri uyarınca hakkında idarî yaptırım kararı veren Yozgat İl Emniyet Müdürlüğü Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliğinin bulunduğu yer mahkemelerinin kabahatlinin başvurusunu incelemekle yetkili ve görevli olması karşısında, yetkisizlik kararı verilmesi gerektiği gözetilmeden, başvurunun esastan incelenerek yazılı şekilde karar verilmesinde,
2- 5326 sayılı Kanun’un, “Başvurunun incelenmesi” başlıklı 28. maddesindeki “(2) Başvurunun usulden kabulü hâlinde mahkeme dilekçenin bir örneğini ilgili kamu kurum ve kuruluşuna tebliğ eder.(3) İlgili kamu kurum ve kuruluşu, başvuru dilekçesinin tebliği tarihinden itibaren en geç onbeş gün içinde mahkemeye cevap verir. (4) Mahkeme, başvuruda bulunan kişilere cevap dilekçesinin bir örneğini tebliğ eder; talep üzerine veya re’sen tarafları çağırarak belli bir gün ve saatte dinleyebilir….
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
(7) Mahkeme ilgilileri dinledikten ve bütün delilleri ortaya koyduktan sonra aleyhinde İdarî yaptırım kararı verilen ve hazır bulunan tarafa son sözünü sorar. Son söz hakkı, aleyhinde İdarî yaptırım kararı verilen tarafın kanunî temsilcisi veya avukatı tarafından da kullanılabilir. Mahkeme son kararını hazır bulunan tarafların huzurunda açıklar.” hükmüne aykırı olarak,
kabahatlinin, idarî para cezasının iptali istemli başvurusuna istinaden mahkemece, ilgili kamu kurumundan gerekli olan tüm evraklar getirtilip inceleme ve araştırma yapılmadan ve başvuruda bulunan kabahatliye cevap dilekçesinin bir örneği tebliğ edilmeden, yazılı şekilde başvurunun reddine karar verilmesinde, isabet görülmemiş ve 5271 sayılı Ceza Muhakemesi Kanununun 309. maddesi uyarınca anılan kararın bozulması lüzumu kanun yararına bozmaya atfen ihbar olunmuş bulunmakla Türk Milleti adına gereği görüşülüp düşünüldü;
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
5326 sayılı Kabahatler Yasasının 22/3. maddesi “İdari kurul, makam veya kamu görevlileri, ancak ilgili kamu kurum ve kuruluşunun görev alanına giren yerlerde işlenen kabahatler dolayısıyla idari yaptırım kararı vermeye yetkilidir.” şeklinde, 2918 sayılı Yasanın 114/1. maddesi ise “Bu Kanunda yazılı trafik suçlarını işleyenler hakkında yetki sınırları içinde Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı personeli ile Ulaştırma Bakanlığının ve Karayolları Genel Müdürlüğünün ilgili birimlerinin il ve ilçe kuruluşlarında görevli ve yetkili kılınmış personelince tutanak düzenlenir.” şeklinde olup,
dosya kapsamına göre Ankara ili Çankaya ilçesinde işlendiği ileri sürülen kabahat ile ilgili olarak idari para cezası kararını verme yetkisinin de bu yer idaresine ait olduğu cihetle, Yozgat Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği tarafından yetki alanı dışında işlenen kabahat ile ilgili düzenlenen idari para cezası karar tutanağının yetki yönünden hukuka uygun olmadığı,
Sonuç: Hususunda da kanun yararına bozma isteminde bulunup bulunulmayacağının değerlendirilmesi için Adalet Bakanlığı’na gönderilmek üzere dosyanın Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığına TEVDİİNE, 15/12/2021 tarihinde, oy birliğiyle karar verildi.”
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Yanlış bilgilerle fahri trafik müfettişinin kesmiş olduğu cezanın iptaline dair Yargıtay 19. Ceza Dairesi 10.06.2020 T. 2019/8383 E. 2020/6353 K. sayılı ilamı şu şekildedir :
“2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’na aykırılık eyleminden dolayı kabahatli … hakkında 108,00 Türk lirası idarî para cezası uygulanmasına dair Bolu Ceza İşlemleri Büro Amirliğinin 14/04/2018 tarihli ve MA 28364716 sayılı idarî para cezası karar tutanağına yönelik başvurunun reddine ilişkin Bursa 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 18/10/2018 tarihli ve 2018/4462 değişik iş sayılı kararı aleyhine Adalet Bakanlığının 04/02/2019 gün ve 16422 sayılı kanun yararına bozma istemini içeren yazısı ekinde bulunan dava dosyası Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığının 14/02/2019 gün ve KYB-2019-15354 sayılı ihbarnamesi ile Dairemize verilmekle okundu.
Anılan ihbarnamede;
Bolu 3. Sulh Ceza Hakimliğince, kabahatlinin itiraz dilekçesinde idari para cezası karar tutanağının aksini ispatlayacak iddiaların yer almadığından bahisle idari para cezasına yapılan başvurunun reddine karar verilmiş ise de;
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Dosya kapsamına göre; olay günü fahri trafik müfettişi tarafından kabahatlinin aracının geçiş güzergahına park edilmesi nedeniyle trafik kural ihlali tespit tutanağının tanzim edildiği, anılan tespit tutanağına istinaden trafik idari para cezası karar tutanağı düzenlendiği, fahri trafik müfettişi tarafından düzenlenen tutanakta ihlalin gerçekleştiği olay tarihinin 14/04/2018 Çarşamba olarak gösterildiği, ancak 14/04/2018 tarihinin Cumartesi gününe denk geldiği, ayrıca bahse konu tutanakta aracın markasının “Fiat Ford” olarak belirtilmesi karşısında Bolu Ceza İşlemleri Büro Amirliğinince düzenlenen tutanakta ise aracın markasının “Tofaş Fiat” ve cinsinin de “Sedan” olarak belirtildiği,
bu kapsamda iki tutanak arasında çelişki bulunduğu ve kabahatlinin aracının olay günü Bursa ilinde olmadığına dair itirazının anılan çelişki de göz önünde bulundurulduğunda kabul edilebilir olduğu cihetle, kabahatli hakkında verilen bahse konu cezaya yönelik başvurunun kabulüne karar verilmesi gerekirken yazılı şekilde reddine karar verilmesinde isabet görülmediği gerekçesiyle 5271 Sayılı Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 309.maddesi uyarınca anılan kararın kanun yararına bozulması isteminde bulunulmakla, gereği görüşülüp düşünüldü;
Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığının kanun yararına bozma istemine dayanan ihbarname içeriği yerinde görüldüğünden, Bursa 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 18/10/2018 tarihli ve 2018/4462 değişik iş sayılı kararının CMK’nin 309/4-d maddesi uyarınca KANUN YARARINA BOZULMASINA, muteriz hakkında Bolu Ceza İşlemleri Büro Amirliğinin 14/04/2018 tarihli ve MA 28364716 sayılı idarî para cezası karar tutanağı ile uygulanan 108,00 Türk lirası idarî para cezasının kaldırılmasına, 10/06/2020 tarihinde oy birliğiyle karar verildi.”
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
Dolayısıyla hatalı olarak ve hukuka aykırı olarak düzenlenen T.C. …………… Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği- ……………….. Adlı Polis Memuru Tarafından Tutulan ……/……./2025 Tarihli, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı, …………………TL Toplam Tutarlı Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağı’ nda yazılı para cezasının İPTALİNE karar verilmesini
HUKUKİ NEDENLER : Karayolları Trafik Kanunu, HMK, sair ilgili mevzuat
HUKUKİ DELİLLER : Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağı, Tebligat zarfı , sair ilgili delail **Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
SONUÇ VE TALEP : Yukarıda arz ve izah ettiğim nedenlerle, İtirazımın kabulü ile hukuka aykırı olarak düzenlenen T.C. …………… Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği- ……………….. Adlı Polis Memuru Tarafından Tutulan ……/……./2025 Tarihli, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı, …………………TL Toplam Tutarlı Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağı’ nda yazılı para cezasının İPTALİNE karar verilmesini arz ederim. 22.03.2025 **Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
İtiraz Eden
………………… …………….
EKLER :
1-T.C. …………… Fahri Trafik Müfettişliği Büro Amirliği- ……………….. Adlı Polis Memuru Tarafından Tutulan ……/……./2025 Tarihli, ………. Seri Numaralı, …………… Sıra Numaralı, …………………TL Toplam Tutarlı Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağının Fotokopisi VE Trafik İdari Para Cezası Karar Tutanağı Tebligat Zarfının Fotokopisi
2-Sgk Hizmet Dökümü Ve İşyerinde Çalıştığınıza Dair Evraklar
3-Diğer Delilleriniz
TRAFİK CEZASI İTİRAZ DİLEKÇESİ ‘ni sizlerle paylaştık. Dilekçe ücreti her yıl barolar birliği tarafından yayımlanan asgari ücret tarifesine göre 2025 – 2026 yılı için 6000 TL’dir. Dilekçe yazdırmak haricinde telefonla veya whatsappla herhangi bir bilgi verilmeyecektir. Trafik cezasına itiraz dilekçesi ücreti karşılığından yazılmasını istiyorsanız Av. Mehmet Kürşat Kılıç ile iletişime geçebilirsiniz.
Ehliyete El Konulmasına İtiraz Dilekçesi adlı yazımıza üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. . Radar Levhası Olmadan Ceza Verilir mi ? adlı yazımıza üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Radar Cezasına İtiraz Yargıtay Kararı adlı yazımıza üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
**Trafik Cezası İtiraz Dilekçesi**
